Vilken kväll..

Jaa fyy 17 :)
Ja började som sagt i god tid, o de va väl en jävla tur... när klockan va straz efter 5 så gick det en propp och det var inte ett skit som funka hos mig... virra som ja va så hitta ja fan inge proppskåp... de fanns inget!!!!
Fick lite panik, men vid den tiden va ja helt klar iaf... Ingela Marie Bella o Sandra va på väg till mig... ja gick till grannar o plinga på o grejja men de blev aldrig nån ordning så vi ringde jour grejjen, de kom en kille... stackarn höll säkert på i källaren i 40 minuter, hände ingenting... sen skulle vi bege oss mot jonas så killen skulle kolla om hans nyckel passa till min lägenhet.. iaf, dåå slog de mig, att d fanns nå jävla skåp i badrummet, haha o visst va de proppskåpet!!!
så han ordnade de till mig...

Sen vidare till jonas iaf, där va jonas johan anki o anette... sen ramla de inte mer folk eftersom...

På väg till krogen, skulle jag mitt arsel ta ut pengar, bra jävla påverkad... men ja slog lite fel kod... ja slog koden som ja hade till mitt gamla kort, o de va typ 2 år sen... Hur kan man få sånt jävla hjärnsläpp??? På vägen hem från krogen skulle ja testa igen, o slog fortfarande min gamla kod... idag när ja skulle logga in på internetbanken så slog de mig.... ja hade för faaan slagit den gamla koden...

ringde nordea iaf o dom skulle skicka ett nytt kort som ska komma i veckan...
Ficka ringa mamma så ja fick en 500ing av henne så man har i veckan... så man slipper gå till banken o ta ut....

Hungrig är ja också... men baby jobbar till typ 10... o ja har lovar att äta flottmat med han när han kommer hem..
ska nog göra lite popcorn o kika på oth 5....Fick hem den i bredvlådan förra veckan :)

Har haft sällskap av anna här hela dagen... ytazy :)

Ska jobba imorgon, känner inte alls för det men man måste väl... ska vara på KM 2 dagar i rad... men ja börjar fan 7.30 ist för 7 så d e väl sköönt :)))

usch va långt det här blev.... orkat läst ända ner??
Pussis!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0