ÅHHHHHHHHH

Blir sååå jävla irriterad nu alltså....
Mitt trådlösa internet har funkat utan ett enda fel sen ja köpte de..
det är över 1 år sen... Men NU???
Fuckar ur heeeela jävla tiden och jag blir sååå less...
inloggad kansk 3 minuter sen loggas det ut...
Hoppas det bara är nå krångel ikväll annars ska comviq få höra imon..


Men nu ska ja inte va arg längre... utan nyss blev jag världens lyckligaste...
Prata med J för ett tag sen, han skulle klä av sig o gå o lägga sig...
Men nu ringde han nyss, o nu hade han minsann klätt på sig o allt för att ta bussen hem till mig..
Han saknar mig för mycket tror jaa... men han ska va hos HC tidigt imon så det blir ingen sovmorgon här inte...
Han gör mig så glad hjärtat.... men det blir nog inte såå mkt sova inatt heller skulle ja tro..
Tänk inga snuskiga tankar nu för J är faktiskt sjuk, feber och en hemsk jävla hosta... så han får minsann ligga med ansiktet in mot väggen inatt :)
Ska ta hand om min älskling när han kommer hit!!!

Hoppas du kan sova nu då Anna, fast du lyssnade på låtarna i mitt förra inlägg..

Kan tänka mig att du kommer drömma en och en annan snuskig dröm ;) Mooaahaahaa!!!


Kommentarer
Postat av: Anna

haha nää då faktiskt inte ;-)

2009-02-16 @ 09:45:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0