Äntligen..

Ja nu är jag hemma... något trött, ont i ryggen...
blir nog ingen förkylning, inte som det känns nu iaf, o det tackar ja gudarna för :)

Vaa såå jäkla trött igår, tog en dusch sen la ja mig dirket i sängen, J satt o kolla på tv....
halv sov gjorde jaa... J kom o pussa o peta på mig i reklamen, kände mig bara trött... stackarn försökte mysa till det lite men de enda han fick till svar va, Sänk tvn eller stäng av den.... Kom o sov nån gång..
sen minns ja inte mycket mer :)

Ville mysa med han ikväll också, men det verkar inte bli såå...
Varför vet ja inte dirket men men.... Får bli sååå...

Blir väl till att kika på melodifestivalen i min ensamhet.. det blir sååå mycket tråkigare då :S
Börjar jobba 13.30 imon, och eftersom ja inte är värsta sovmänniskan så kan ja sova tills ja vaknar...
blir väl runt 9 dock....

Ska inta soffläge nu.... Hej!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0