blää...

Åhhh fick sånt ryck.... är sååå klantig...
ja skulle ju gå ner o sola.... men så tänkte ja lägga över mer låtar till telefon först...
Tar väl nån minut medans det överförs, så då tänkte ja plocka in disken i skåpen så länge...
Viiiiiisst, jag fröken klantig hade ut min fimp flaska.... För er som inte vet så har ja ingen balkong så ja röker under fläkten, så ja har en cola flaska med vatten i som ja fimpar i..... men den åkte ut!!!
Fyyy det luktade as här... spillde på både min tröja och mina byxor, och ja hade precis tvättat klar, tur att ja bokade imon för mina sängkläder, då får ja köra äckel kläderna också...
Rann efter hela spisen så ja va tvungen att ta bort själv grejjerna som man vrider på när man sätter på platten, det är skinande rent där men de va ändå drygt!!!

Ska åka till baby ikväll iaf... får se vilken buss det blir...

Sen imon ska ja möta angelica på stan efter 12 nån gång...
blir bra de :)

Sååå underbart sköönt o ligga o lyssna på musik o sola... skulle kunna ligga flera timmar, men det skulle väl inte min hud uppskatta!!!


If you like it then you shoulda put a ring on it...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0