Fredag..

Jaa då är man hemma efter en dag på jobbet...
slutade 14 men ja stannade kvar o solade lite på jobbet, såå fruktansvärt varmt där inne bara...
Men det där solariumet är faktiskt bra tycker jaa... går max 3 gånger om dagen, men oftast bara 1... o på helgerna är det nästan aldrig nån som solar... så rören slits inte lika fort :)
Kanske går dit o solar imon också, ja har ju så mycket femmor nu...

Jag känner mig helt slut i kroppen... känns inte som att jag har vart ledig en enda dag den här veckan, skit drygt när man typ jobbar varannan hela dagen...
MÅSTE tvätta ikväll, men ja orkar iaf inte göra nåt... ska titta på OTH, laga god mat, tvätta o mysa ner mig :)
MÅSTE även åka hem till mamma imon, har inte träffat lillebror på hur länge som helst... Saknar min lilla gofis...
Blir inge party för mig imon, Skulle ju gått på Amanda och dencies brakfest... viiisst ja är fest sugen, va länge sen ja festa, men ja har fan inte pengar till de, vill inte gå ut o sen behöva snåla..
Känner mig inte på topp helller, men ja är helt övertygad om att alla som är där kommer ha superkul!!

Ska ta o sortera min tvätt nu... O ta bort alla sängkläder...
ska sova såå sköönt ikväll...

Skriver väl sen igen.... Hej

Kommentarer
Postat av: Pety

Yepp du ska få :) måste ha din mail bara!

2009-02-13 @ 18:36:55
URL: http://petronas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0