Gahh..

Fyy va ja är trött... plockade ihop all min tvätt o ställde ordning allt så de va klart..
vaknade till vid 20 över 7 imorse... så ja tänkte, vaaa faaan, går ner o startar 2 maskiner...
sen gick ja o la mig igen... vaken nu iaf :)
Har duschat... käkat lite frulle... ska bara fixa heeela dagen...
Ska ner snart igen i tvättstugan, sen ska ja nog gå dirket till ica söder o handla så ja har det gjort..
sen ska ja vara inne o pula hela dagen... får se hur mycket ork ja har till min städning, är ju ledig hela helgen...
Ska ta o sola igen också.. men såååå drygt utan musik...
Johan skulle ha kommit dirket efter jobbet också, men det vart ändrade planer..
han jobbar hela helgen så han ska hem o pussa på sin söta barn ett tag först :)
Inte mig emot... fixar maten ja, hemmafru!!!
Men han är skylldig mig några finmiddagar sen, o en hel del massage!!!

Back to tvättstugan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0