Helt slut....

Guuud vilken dag...
Sov gott med älsklingen, förutom att han väckte mig imorse, eller ja brukar alltid vakna, men imorse va han lite dryg ;)
somna iaf om, vakna igen vid 9....
duscha o grejja o drog till bussen, åkte till ica maxi.... handla hur mycket som helst så nu har ja massa gott hemma...
Skynda mig att slänga in allt i kyl o frys...
Gick dirket ner på stan och mötte anna... blev shopping som vanligt...
2 tröjor på stadium, 1 till mig och en till Johan... skit fiiiin :) hoppas han gillar den bara, annars....!!! :D
1 par mjukisar på stadium också...
sen tog vi bussen till Valbo.... där vart det underkläder, smink, silikondroppar (kan inte leva utan det) massa goooodis...
sen inne på ikea köpte ja nya handdukar... glömt nåt? njaaa tror inte de...
ska beställa lite grejjer nu tänkte jaa...
ska beställa ett jätte fint armband... och säsong 4 av oth...

Har vart gräslig mot johan idag, jaaa jag vet, men ja vet inte varför..
sorry älskling.. du har inte gjort nåt!!!
Imon kommer ja o hälsar på dig o dina småttingar, guuud va ja längtar....
Men lite (läs mycket) nervös är man ju ändå ;)

Ska ta o ringa han o säga ett par fina ord nu...

Jag o anna käka sen lunch på ikea så ikväll ska ja käka lite potatissallad och rostbiff, mumma!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0