Home..

Jaa nu är ja hemma från stan...
Vart en trevlig runda... käka mat på nian, gotti gott!
Hittade en underbar jacka.... perfekt va den...
Alldeles lagaom på alla sätt... den va såå klart svart.... ja köper bara svart svart svart....
Den va perfekt i längden... täcker typ halva rumpan, så lite får nu se ;) Haha närråå..

O nu gick dagen fortare... är ju mindre än 4 timmar kvar tills ja ska bege mig till bussen för att åka till johan..
han har träning till 21... skulle lämna sin dörr öppen åt mig, men hoppas bussen är tidig annars hinner ju porten låsas :S får ta en promenix o bekanta mig med stället annars ;)
Har väl kanske båda Anna eller Angelica som sällskap i luren....

faaaaan ja har ju min telefon på lagning :S ingen musik, Kul när man ska sitta på en buss i 40 minuter...
Gahhhh... men det är det värt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0