Home...

Yes då har man jobbat klart.... Kvällen va väl som den brukar...
Full fart hela tiden fram till 8 sen är det lugnt...
Släppte dom andra tidigare, dom ska ju jobba dag imon o ja är ju ledig...
men ja tror tanterna känner av det där på nå vis, för sååå fort man blir själv då ska de springas upp och ner!! Blir galen på sånt!!

Känns så fruktansvärt tråkigt att ligga hemma själv... Usch...
Har sovit med johan nu 3 nätter... såå underbart att bara kunna pussa o peta på han när man vill...
O vakna på morgonen av att han ligger o håller om mig....
Men han kommer ju imon såå :)
Det är verkligen kärleken i mitt liv, Kommer aldrig tröttna... kan inte få nog av honom, o snart har det gått ett år...
Tiden går fort, o allt känns bara bättre o bättre....
Ser verkligen fram emot resten av livet med dig :)

Jaaa jag hade väl lite planer inför imon...
Har tvättid mellan 7-12... tänker dock inte gå ner 7.... behöver bara tvätta en maskin egentligen, resten är inte lika viktigt...
sen ska ja ju som sagt städa.... Som frida tycker att ja gör jämt ;) Lika bra o hålla efter vettu.... men det blir inte såå jobbigt för mig att städa för ja har inte 24958345 miljoner grejjer som tex. kläder skor o påsar o skit som ligger... utan ja har mina grejjer på plats i gaderoben... så tänk på den frida.. ;)
Sen måste ja gå o handla lite grejjer som ja o johan ska ha till kvällen... blir fläskfile o potatisgratäng...
sen ska ja sola... såg att nettie undra va ja sola nånståns... o det ska ja tala om för dig... solar i samma hus som mig så klart... tar ca 2 sekunder att gå dit, såå himla bekvämt... o växlingsatomat också... o massa krämer som man kan köpa om man vill haa innan man solar så man blir lite brunare :)
Supernice...

 
Shiit va lång det vart nu dåå... men ja har sååå tråkigt...
ska se till o krypa ner i sängen nu.... Börjar kika på säsong 3 av OTH kanske? ;)


Frida lunch snart`?


Kommentarer
Postat av: Frida

självklart lunch snart! jag är ledig på måndag, då kanske? :D

2009-02-06 @ 08:49:57
URL: http://fridaramstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0