Ledig!!!

Jaaa av alla helgens timmar så har ja tillbringat 30 av dom på jobbet!!!
Mitt hästpass idag va inte o leka med, nästan 14 timmar...
Men nu känns det bra när det är gjort... Va inte så trött ikväll som ja trodde ja skulle vara...

Imon blir det sova för hela slanten!! guuud så sköönt..
men om ja känner mig rätt så vaknar ja nog runt 9, har ju klivit upp halv 6 två dagar i rad... så nu är kroppen inställd på att vakna tidigt... skulle va såå skönt o få sova fram till 11-12... ja vet att ja får panik på mig själv om ja sover så länge.. men bara imorgon...
Jag ska ju åka till min älskling på kväll... åker nog med 20 över 8 bussen... o dagen blir inte lika lång om man sover längre... får se om man hittar på nå kul på dagen...
en runda på stan skulle inte va helt fel...

Har käkat lite fruktsallad iaf.. guuud så gott... har massa kvar så det tar ja med till johan imon... tror vi skulle kika på Eden lake också, någon som sätt den?

Nää en dusch nu sen ska ja sooova....

 Natti natti...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0