Ojj...

Såg att jag hade 19 kommentarer på mitt förra inlägg..
lätt rekord :) hehe.. Kul att så många läser, o alla som läst har ju inte lämnat en kommentar heller!! så läsarna är fler..

Men nu till det jag ville skriva om!!!
Har kanske haft världens bästa morgon!! Helt överlycklig...
Kändes lite jobbigt i början så där, men sen släppte de...
O det blev sååå mycket bättre än vad jag hade tänkt mig...
Helt underbart... Nu känns allt helt plötsligt mycket lättare...
Kommer bli så bra allting...
Nallen blev iaf ompysslad!! ;)



Har försökt fått tag i pfv, men nu är dom ju på lunch...
Finns en tur imon som ja vet, eller dom kanske redan har ersatt den...
Men man kan ju alltid testa :)
Ska slänga mig i en dusch nu...

Åhhh va jag mår bra!!!
Tycker synd om älsklinge som inte är lika pigg, vill att du ska bli frisk nån gång...
Love you!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0