oth..

Yes nu har ja kollat klart på säsong 3 av one tree hill...
Åhhh helt kär i den serien.... Väntar på lönen bara så ska ja köpa säsong 4 då :)
Skit att jag jobbar på söndag kväll, då missar ja nya avsnittet av det.... Men vad gör man?

Ja ska snart ta en snabb dusch o göra mig lite klar... ska ta 19.20 bussen till älsklingen!!
Har inte ätit på hela dagen helle.... men det vankas mat när ja kommer till han...
han hade visst gjort köttfärsås, så vi får se om den blir godkänd ;) haha det tror ja nog!!
Jag är inte så kräsen när det gäller mat...

längtar tills lönen kommer, jag vill shoppa...
har vart såå duktig den här månaden, har bara köpt en jacka, o det va behövligt...
även fast ja inte har användning av den riktigt än, men snart ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0