OTH...

Jaa nu har ja nördat igenom den andra skivan oth... 4 skivor kvar..
det är såå fruktansvärt bra...
1½ timme till Älsklingen kommer...
Jaaa jag vet att jag tjatar men saknar han så mkt nu...
Åker hem till honom imon kväll iaf, nu har ja iaf musik på min telefon så bussresan kommer väl gå snabbare än vanligt..
han kommer nog inte va hemma när ja kommer, så då ska ja passa på att ta ett varmt o sköönt bad, har ju inget badkar hemma ja, så dår får man passa på.... Kanske plaskar ner en johan i badkaret om ja har tur :)
Längtar till på torsdag också, faktiskt, sååå mycket....
Hoppas det blir som vi har sagt bara... Åhhh såå underbart...
Pirrar i mig.... Om du bara visste hur mycket det betyder för mig... De e stort..
Hmmm...
Väntar på att Angelica ska ringa... hon jobbar, men skicka sms att hon skulle ringa om 10 min, vi brukar alltid samtala över en cigg...

Allt går lixom framåt nu... förr kändes det som att allt o alla va emot oss...
Allt gick hela tiden fel, alla våra planer blev alltid förstörda... tappade hoppat ibland för en kort stund...
men nu kan inget gå fel... nu går allt precis som ja vill.. o det känns så bra..
ingen eller inget kommer kunna förstöra det vi har...

I´m in love, Big time!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0