Sängen...

Har fått mycket gjort idag måste ja säga... fick inte sova så länge ja ville imorse så nu är ja trött...
imon kan ja sooova hur länge ja vill, inget larm att vakna till.. såå sköönt...
Jag gick ju ner o sola iaf... tog med mig massa sopor o kartonger på samma gång, såå jävla drygt att man måste gå runt huset får att kasta dom....
sola iaf... såå sköönt....
sen har ja bara legat o kollat på Lets dance...
Det blir väl nån av pensionärerna som åker får ja hoppas...

Ska hoppa in i duschen o duscha av mig all solariumlukt haha...
blir nån bra serie efter letsdance som man kan kika på...

Så nu säger jag god natt...


Johan, du vet att du är det bästa som finns va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0