Sätra..

Jaa dagen blir bra idag :)
Ska umgås med mina fina flickor, Anna o Angelica :)
Skeppar johan idag o tar han imon istället, han skulle laga god mat åt oss lova han :)

det va bra länge sen vi va hos Anna nu, kan ju bara garantera att det blir yatzy o plump :) haha..
Ska även mysa med lilla prinsessan Michelle... Anna berätta en rolig sak, eller hon skicka sms..
jag o michelle pratade om för ett bra tag sen att vi ska gifta oss... hon är såå goo ungen, har hänt ett x antal gånger att hon bara kommer fram o säger, Hanna..Jag älskar dig!!! Sååå goo lillhjärtat... men hon har ju en vilja också..
men iaf, igår hade hon sagt till Anna...

Michelle: Mamma, vet du vad jag o hanna ska göra när jag blir stor?
Anna: Nä vad ska ni göra?
Michelle: Mamma vi ska gifta oss!!!
Anna: Jahaa ska ni?
Michelle: Jaa en gång varje dag för Hanna vill det!! Och jag ska få ha nagellack varje dag!!

Haha hon kom på det igårkväll bara så där ;)
Tror det är nåt magiskt med mig, Alla ungar bara älskar mig!!! Hahaha ;) lite iaf...
Längtar tills man får en egen liten knodd att skämma bort...

Angelica har möte till ca16... så vi åker väl dirket efter det nån gång....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0