Sköönt..

Min mamma kom och hämtade mig efter 1 nån gång...
åkte till elgiganten först så ja skulle få tillbaka min efterlängtade telefon...
Hade vart nå konstigt programfel på den så ja fick mig en heeel ny... hur bra o sköönt som helst...

Åkte ner på köpis sen, kika runt lite... köpte iaf stolsdynor inne på ikea, så nu är det toppen fint..
fick 2 små söta krukar av mamma från hemtex... min fönsterbrädor är så små så vanliga får inte plats...

Pratade me Ninis i telefon över en cigg, haha, jag säger bara en sak... gör som ja säger ;)
Så slipper man va ensam där ute ;) haha... ska inte säga nå mer, men keep me update!!

Håller på att ladda hem en massa musik nu... råkade ju ta bort all min musik för ett tag sen...
så de enda låtarna ja hade va de ja hade på telefon...
så nu blir de ny o fräsch musik på telen :)

Kvällen blir lugn, melodifestivalen och mys med älsklingen när han har slutat jobba...
Jag har fått den bästa som finns... Han är mitt gohjärta!!!


Kommentarer
Postat av: nina

du e störd ! haha

2009-02-07 @ 21:31:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0