Tisdag.

Jaa då va ja hemma...
Mös me hjärtat igår... men fick ju sitta o vänta på han ett tag för han hade ju träning..
sen kolla vi på film o käka fruktsallad... va väl inte den bästa filmen kanske haha... helt värdelös faktiskt...
Men ikväll kommer han till mig o då ska vi äntligen kolla på Eden lake... den ska va bra...

Ska väl ta o göra mig lite klar o göra mig redo för att jobba.. börjar kl.14... känns helt ok...
vet bara inte om ja slutar 20.30 eller 21... får kolla på datorn när ja kommer till jobbet...

Just d.... Älsklingen hade gjort världdens sötaste grej till mig igår...
Ska inte berätta för mycket, hehe, ville inte att ja skulle visa den, men angelica o anna måste få se...
Han är mitt gohjärta... fick ju lite tårar i ögonen när ja titta på de ;) hehe känsliga jag!!

Nää borsta lite tänder o byta om.... Hej!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0