Trevlig kväll!!

Jag o Angelica anlände till Anna vid halv 6...
Vi 2 började med att roa oss med Michelles pärlplattor...
Anna fixade med äppelpaj och kladdkaka...


Hemskt ful blev min platta :)

Sen drog vi lite plump och Yatzy...
Men sen åkte monopolet fram!!!
Åhh gud va de e kul... Va evigheter sen sist... får se till att det blir lite oftare...
Angelica vann iaf monopolet... jag kom strax efter och anna va nästan bankrutt :)
Men anna vann yatzyn och jag plump så alla fck vinna en varsin gång :)
Hennes äppelpaj var god, hade vart godare om hon inte hade glömt kanelen...
Kladdkakan smaka ja inte på... va skit sugen innan ja kom dit, men sen vart ja inge matglad....
Har blivit knepig så där på sista tiden, det går inte att äta...

Ska sooova länge imon... Så säger jag jämt, hehe, får se hur länge det blir...
Blir mys imon iaf... Johan kommer på eftermiddagen.. ska väl laga lite mat o mysa hela kvällen...

Jag ska hoppa in i duschen nu, sen lägga mig o sova sååå gott i min renbäddade säng..

God nattt....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0