Trött..

Kvällen blev lyckad... Jag Anna o Angelica... vi tre, va längesen, måste se till att det händer oftare :)
Vart iaf en "gammal goding" av kvällen, massa yatzy, plump, chicago o avslutade me neger :)
Vart lite hungrig där emellan så det blev kebab me pommes o cola, precis som förr!!!
O michelle hade givetvis inte glömt bort att vi skulle gifta oss, gofisen!!
Vart en hel del skratt också, såå jävla kul har vi!!

Mår såå bra nu... Allt i mitt liv är perfekt.
Behöver inte oroa mig över något, jag har jobb så jag klarar mig gott o väl..
Har vänner som jag älskar...
En helt underbar pojkvän som jag verkligen älskar, och jag vet att han älskar mig ;)
Utan J hade jag inte mått så bra som jag gör idag... Tack baby...

Ska upp tidigt imon... eller njaa, har tvättid mellan 7-12, ställer väl klockan på 8 nån gång så kan ja slänga i en maskin sen gå o lägga mig igen, har sorterat upp tvätten o såå, så allt är klart :)

Nu ska jag krypa ner... god natt!!!


Gammal bild på Angelica Mig och Anna. Min och angelicas 18års dag!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0