Underbar kväll...

Jag kan tala om att en stor sten har lyfts från mitt hjärta och min stora klump i magen har försvunnit!!!

För er som inte vet så kan ja tala om att jag har träffat min kära pojkväns barn idag...
va sååå nervös så ni fattar inte...

Jag plinga på dörren, hörde barnsteg springades mot dörren... O allt bara släppte...
guuud sååå sköönt...
Kvällen vart mycket bättre än vad jag hade trott....
Kolla på bolibompa, så klart! , sen vart det lite wii spel, ungarna bowlade :) Garva ihjäl mig när johan skulle spela, vilken stil, Just därför spela inte jag!!!! Hahah...
sen vart det ännu mer barnprogram men sen vart det melodifestivalen men chips o grejjer...
en perfekt lördag... inte mig emot att spendera mina helger på det där viset...

O allt känns så bra... det går äntligen framåt...
Finns nog inga hinder nu?
Jag älskar min johan, Han älskar mig... o hans barn verkar gilla mig... :)
Underbart...

Nu kan ja sova gott inatt... men ja är inte så trött..
ska glo runt lite på datorn o såå...
Hoppas ni också haft en bra kväll...


Kommentarer
Postat av: Tess

så glad för din skull att allt gick så bra !

Är ju ett stort steg de där :)

Men barn är ju som dom är.. oftast lättsamma..!

2009-03-01 @ 00:47:21
URL: http://qmariatherese.blogg.se/
Postat av: Nettie

Grattis! Vad roligt för er! kraam

2009-03-01 @ 18:46:49
URL: http://www.nettie.me

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0