work..

Ja det blev en jobbdag idag...
Pfv ringde o väckte mig 7.40... fråga om ja kunde komma... ja visst...
det skulle bakas semlor på jobbet så det behövdes lite mer folk :)
Inte mig emot, så då passa ja på att ringa upp pfv från jobbet så ja får rätt lön, vart ju lite knas...
Slutade egentligen 12, men fick stanna till 13 ändå... tog en solning på jobbet, gaasch va varmt det blir där..
så nu är ja hemma..
jag o angelica skulle ha åkt till anna men det behövs inte, spelkvällen blir här istället :) Nice de...
sköönt för anna att vara någon annanstans än hemma också...
Sen när daten är över med mina flickor så bär det av hem till den underbaraste pojkvännen...

Ska sega lite framför tvn nu bara...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0