Äntligen..

Ja nu kan man äntligen säga att allt är över... födelsedagar, jul o nyår..
sååå himla sköönt...

Har jobbat hela dagen, kan faktiskt säga att jag stormtrivs där... va ju på en annan avd. idag, hur bra som helst..
Började ju 7 imorse :S
När ja gick utanför min dörr så känner jag en äcklig lukt av spyor som slår emot en...
Tröck upp hissen, öppna försiktigt utifall det kom därifrån... men icke... där låg det bara en urhälld ölburk... så de stank öl i heela hissen... När ja kommer ner så är det nån idiot som har spytt på botten våningen... presic där man ska gå ut... kunde inte människan hålla sig i 2 sekunder o spy utanför???
När ja kom hem från jobbet nu så va det fortfarande kvar o det stank lika illa.. usch...

hahahhaa gjorde ett litet avbrott i bloggandet nu för att gå ut i trappen o tjuvlyssna lite..
hörde att de va nå grannar som prata...
hehe va en 20 åring som hade haft fest igår trots förbud, mammman va skogstokig...
Hoppas hon tvingar henne att torka upp spyorna o allt äckel... öl o skit...

Jaja...
ska ta o sätta igång o skruva ihop mitt köks bord nu..
måste passa på medans det är någorlunda ljust ute, har inte såå mkt lampor här :)
Får se om man får ryck eller om ja har tålamod nog att sätta ihop alla 4 stolar+bordet...

Heej...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0