bedtime.

aa det är nog dags nu...
Usch... inge kul att sova utan älsklinge...
hjärtat värker när ja tänker på hur långt det är kvar tills ja får träffa han..

Kan konstatera att jag verkligen har funnit mannen i mitt liv..
Har aldrig saknat någon så mycket... spelar ingen roll om det gått 1 timme eller 1dag sen ja träffade honom, han är saknad hela tiden när han inte är hos mig...
Ingen kille har behandlat mig så bra som han gör... känner mig såå uppskattad av honom jämt...
Helt underbar... verkligen en människa som ja kan dela resten av mitt liv med...  Allt känns rätt...
Går lixom inte att förklara med ord... Älskar honom... så mycket!!! Hoppas att alla får känna så som jag gör...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0