Bra och dåligt...

aa idag va det mycket dåligt känner jaa... usch vilken seg o dryg dag..
lämnade in min telefon iaf... fick en rutten lånetelefon... menyerna är typ för enkla så man fattar inget alls..
Den är rosa iaf, hehe, gammal jävla nokia... hatar knapparna så det är skit drygt att skicka sms... såå allihopa, sms kommer det inte bli mycket av de närmsta 2-3 veckorna...

Mamma o jag gck vidare in på köpis, hon köpte lite mjukis kläder till lillebror...
va på divasboning, tror det heter så.. finns ju 2 typ sånna affärer där...
men iaf, hitta en skit snygg hylla... 350kr... Tacka mamma, ja är ju typ pank :)
Så nu behöver ja min handyman...
han skulle ha sovit här inatt men det blir tyvärr inte sååå....
sååå irriterande.... skulle ha haft 3 nätter tillsammans, sön mån o tis... blev bara sön....
Men men vad gör man? hmmmm....
På torsdag iaf, men det är ju för fan evigheter dit.... Min data har också blivit cp... går skit segt...


Sååå alltså...
Skit telefon, skit data, jävla skit o sova själv hela tiden... Underbara hylla....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0