Brr...

Jobbade igårkväll, det var mycket lugnt :)
Slutade halv 9, då mötte ja älsklingen...
gjorde popcorn och kollade på film, super bra va den...
hade 1000 tända ljus här men fortfarande va det iskallt...

Dukade fram frukost för första gången vid mitt nya bord :)
Tända ljus även då, får aldrig nog av mys...

Sitter och väntar på att vaktmästaren ska komma...
dom får fan göra något åt det här nu, annars blir jag arg...

Ska till Anna idag iaf... får se om ja åker till henne tidigare....
bestämde med angelica vid 5-6 tiden, men va ska ja göra till dess?
inte en aning :) Får se när Anna ringer upp mig igen, kanske kan laga nån mat där eller såå...

ska sätta på mig lite varmare kläder nu.... Hej!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0