Hard work...

Ledig idag? öhh nää knappast... har fan jobbar 7-16..
längsta turen, visst det är lika bra när man ändå är där...
men va fan kändes som dagen aldrig skulle ta slut...

Hemma iaf... skulle ju handlat med mamma... Men har ingen lust att handla efter 16 när det är löningsdag..
Ja ska åka till Maxi imon o tok handla... ska handla sååå mkt gott :) Så får ja ringa mamma när ja är klar så hon får köra hem mig...
Hungrig är ja nu också... Pengar på kontot har ju nu också!!! Kanske underbart...

Nu är ja ledig några dagar iaf, jobbar på söndag nästa gång... vad ja vet iaf :)
Tänker då inte ringa o tjata om nå jobb iaf....

Fick ett underbart erbjudande av älsklingen idag...
Efter många om och men avstod jag...
Det är en så otroligt stor grej för mig så ja vill att det ska va perfekt..
Har tänkt på det flera gånger.. men vi hinner... :)
Ska veta att du gjorde mig lycklig som fråga iaf...
Men ja vet att du förstod varför ja avstod också...
Älskar dig hjärtat... du o allt omkring dig betyder allt för mig...

Måste traska iväg till ica söder också...
har inge frulle.. o det vill ja verkligen ha imon....
Skit sugen på mannagrynsgröt.. det visar sig..

det vankas chickenbits o ris hemma hos mig iaf.... :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0