Hemma..

Det va såå mysigt igår... Älsklingen kom o mötte mig vid bussen..
Lagat mat o grejjer hade han gjort, hemmagjord pizza och pizza sallad, super gott... duktig han :)
Kollade på film o mös..
alla har vart perfekt... Tills imorse...
Jag är en idiot. så fruktansvärt paranoid så det finns inte...
Massa onödigt bråk för att jag är som ja är...
men nu är det löst, men ändå, va så arg så ja skaka... kunde inte äta.. satt där på balkongen o rökte cigg efter cigg...
Åhh va så arg så ja grina... fattar inte...
Ja skyller på allt som har vart i mitt liv tidigare... Det är det som har förstört mig...
Är så fruktansvärt misstänksam hela tiden...
Varför? jaa säg det, just nu har ja inte nån anledning till det heller...
vi har det ju såå braa... men det är tur att han förstår mig fast ja vet att han tycker ja är skit jobbig...
men det här va ändå första gången ja va så här, o sista.. det ha ja lovat mig själv...
Sköönt att få sällskap inatt också, älsklingen kommer till mig efter jobbet...

Kom på att ja ska jobba imon också.. men ja börjar ju inte för än 16 så det är sköönt..
ska fixa lite nu... väntar på att angelica ska ringa så ja får ta en ciggg o berätta om vilke idiot ja är...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0