jahapp...

Hemma efter en kväll på jobbet...
tiden gick hur fort som helst så det är sköönt..

Har haft satans ont i mitt öra.. där ja tog hål senast, längst upp på örat lixom...
tog ut det idag när ja kom hem, fyyy va äckligt... tur att ja gjorde det annars hade de kanske slutat med ett öra mindre...
lite sårigt o äckligt... fattar inte att det vart så nu.. har ju varit läkt ett bra tag...
så nu kan ja sova gott på mitt vänstra öra..

Har en jobbig helg framför mig...
Får inte vara me johan ett dugg... sent på måndag kväll åker ja till han... det är lång dit :S
Har inte ett dugg att göra på hela helgen heller, inget jobb... o ja har inge pengar..
va sugen på att gå ut men det går ju inte :S jävla pengarproblem... mina pengar brukar aldrig ta slut innan det kommer nya, rätt duktig faktiskt, men nu... Nää det gick inte alls... men så fick vi ju lönen en vecka tidigare sist också...
Dubbla hyror betalade jaa... en 1000lapp är utlånad, men den får ja på tisdag så de är ju inte såå länge kvar...

Vem vill va me mig i helgen och göra nåt som inte kostar pengar? :)

Kommentarer
Postat av: gamla granne :P

hahaha.. jag vill gärna hitta på nått... yatzy , kort tv spel? gratis.. bara buss som kostar ;)

2009-01-15 @ 22:10:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0