less..

Jaaa, jag blir såå less på mig själv...
slutade med att ja stannade hemma igår iaf...
fick sååå fruktansvärt ont i magen.. visste inte va d va, o alla runt mig har ju typ magsjuka..
så ja va lite nojjig över det... men ja har sovit gott hela natten så de va inte de..
så idag ska ja åka till älsklingen iaf... men behöver inte bli lika sent som igår...
så jobbar han kväll imon, så då kan man ta bussen tillsammans in till stan :)

Har fått ännu mer jobb den här månaden, känns ruskigt bra..
det som känns ännu bättre är att jag inte har nån hyra nästa månad eftersom ja va så duktig att betala 2 hyror förra månaden...

Vart ett litet avbrott i bloggandet nyss...
mamma ringde, hon hade vart till ögonläkaren med lillebror..
han syn på ena ögat har försämrats ännu mer, stackars plutt..
han ser bara dom 2 översta raderna på den där tavlan man läser på....

Nää ska väl ta o göra lite nytta nu...
Hej

Kommentarer
Postat av: Anna

men stackarn då...:-( oscar asså....

2009-01-13 @ 16:00:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0