Lördag..

Jaa då va man hemma från jobbet..
Jag o Marie jobbar otroligt flitigt så vi bli klar tidigt... utan att stressa o allt sånt där :)
Käkade riktigt god fruktsallad också, tror anna-karin hade gjort den på dagen...
Ska handla grejjer på tisdag så ja kan käka fruktsallad när ja vill :) Mumma...

När ja klev ut ur hissen möttes ja av ett himla liv.. musik o skrik från grannen mitt emot...
eller ja har ju bara en granne här upp på taket... men det är första gången sen ja flytta hit som hon har haft fest..
så hade hon satt en lila lapp på dörren...
"kom o plinga på om musiken stör, eller ring mig vettja.. 073....."
Faan tänkte ja, som ska upp o jobba 7...
men nu när ja la mig i sofffan så hörde ja att hela patrasket begav sig härifrån :)

Men nu är det så att ja inte får sova på ett bra jävla tag iaf...
Min kära pojkvän umgås med grabbarna.... skulle inte till stan nu o ta nån öl...
sen skulle han komma hit... ja men va bra tänkte jaa..
nykter är han också... druckit nån enstaka öl, haha han får inte komma hit om han är full..
inte efter juldagen iaf.... Känner mig som värsta frun som bara bestämmer :)
Men iaf... ja tänkte ju gå o lägga mig... så han kunde komma när som helst..
men icke... min helt underbara fantastiska pojkvän har glömt nyckeln hit hemma hos sig!!!
Gahhhh då måste ja ner o öppna porten... Så då skällde ja lite mer o gav han en senast tid som han skule va här..
får se om han gör mig irriterad o kommer senare... för tidigre tror ja då inte han kommer...

Oj va långt det blev...
men fan så tråkigt ja har... värsta som finns är att vänta....

Vänta..Vänta..Vänta...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0