MIN ARM!!

Nu har ja ont i handleden, handen och armen kan ja lova... Ojj va ja har skruvat!!
Bordet var lätt som en plätt... Men stolarna!!!
Usch va mycket skruvar och grejjer... två av stolarna står klar, men jag har två kvar...
men ja gör dom lite senare... har ingen styrka kvar :)
Men kartonger vart det ju också... o masa frigolit.. ska plocka ihop allt dirket o gå ner me det till soprummet...
Drygt att man måste gå runt hela huset på utsidan för att komma dit!!!!
Men ja vill inte se nå kartonger...
ska gå ner på stan tidigt imon, ska köpa stolsdynor och en duk :)
Ska även städa imon tänkte jaa... inte lata då inte.. vill ha det gjort eftersom jag jobbar hela helgen...

Hungrig som en varg är jag också...
förtjänar att äta nåt riktigt gott... kebab eller pizza? vet ej... visar sig!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0