Slut som människa!!

Dagen började med att jag jobbade 7-14...
va rätt lugnt hela dagen.. så de va sköönt...
Efter jobbet kom mamma o hämta mig så åkte vi till maxi så jag fick handla lite...
eller det blev rätt mycket... såå det är sköönt att ha lite hemma :)

Va hemma strax efter 15... skruvade ihop mina sista 2 stolar till köksbordet..
så det blev gjort nån gång, lätt att skjuta upp saker o ting...!!

Fick en lite present av mamma idag, bara såå där :) gulligt, massa små grjjer...
2 dukar, underlägg, krukor... blommor till de :) Och så fick jag 2 jätte fina ljus... kommer bli bra på köksbordet...

Så när ja fick lite nya grejjer så ville jag ju fixa ordning allt dirket...

Men va tvungen att städa först, såå otroligt mycket damm...
damma o grejja över allt... slängde ut mattorna i trappen :)
damsuga o skura.... damsuga i soffan... skööt bort soffan o ddamsuga under där..
såå nu är det vekrligen så rent så man kan kalla det sterilt!! hehe, nästan iaf :)
Ligger på soffan nu o väntar på att golvet ska torka...
hungrar ihjäl snart... ska lägga på mattorna först sen börja med maten...
Bli mos och fiskpinnar, vart otroligt sugen på det.. så går det fort också....

Kvällen tillbringar jag framför tvn :)

Imon efter jobbet så kommer johan o sover med mig, myyys!!!


Kommentarer
Postat av: tessan

åhh nu kom namnet ... :) underbart skoj att ni fortfarande är ni ... så glad för din skull gumman min puuusssssi !

2009-01-04 @ 00:06:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0