Storm...

Sov dåligt inatt... vart lite knepigheter... :S ledsen för det.. men det är bra nu...
iaf bättre... Jag ska skärpa mig, jag måste skärpa mig!!

Tycker synd om J som va tvungen att kliva upp tidigt.. skulle jobba han...
själv börjar ja inte för än 15 så ja fick sova vidare..
jobbar med Marie ikväll så det bli super bra :)
Spelar ingen roll hur jobbigt jobbet är så länge man har bra arbetskamrater...

Vill jobba med nåt annat, börja om med något helt nytt känner jaa...
Vem skulle inte vilja ha ett fast jobb? håller på o springer som en jävla slav känns det som...

Vakna av att det lät som att väggarna skulle rasa, vicka på persiennen lite, men vicka för lika fort igen..
snööö storm för faan... ingen hit nu... usch vill ju ha bar backe... inte behöva bli blöt o iskall om fötterna...
Tur att det tar 1 minut att gå till jobbet...

Jag vet iaf att jag har hittat rätt... den rätta... mitt allt..
Jag vet att ingen annan har fått mig att känna så här...
ja vet, ni tycker ja tjatar om det i varje inlägg...
men det är såå det är... kan inte få av de....
vet att han är mannen i mitt liv, absolut den enda...
Vill göra allt med honom, dela allt..
Nu är det vi, kommer alltid vara vi..
inget eller ingen kommer att kunna förstöra det vi har...
Älskar dig, verkligen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0