trött...

Jaa nu är jag hemma efter en mycket trevlig kväll hos anna..
Umgänget bestod av Anna, Angelica, Jeanette och Mia...
Det första spelet hette "Den glade mytomanen", det låter roligare än vad det är..
Man behöver väldigt bra fantasi iaf, tycker att angelica lyckades bra med sina historier där ;) Ändå förlora hon hela tiden, är väl ingen mytto av dig inte :)
Mia hade med sig vin, så värst gott av det väl inte, va bara sött... Men vad gör man? Häller över i grannens glas =P
Lite plump och lite "vilda gester"... det spelet är ju huur roligt som helst!!

Min vaktmästare ringde iaf idag o tala om att det va nån fläkt som hade vart trasig så det va antagligen därför som ja har det såå kallt.... men han hade fixat den så värmen skulle komma rätt snabbt sa han..
VIiiiissst.... hade 15.0 grader här när jag kom hem!!! Såå jävla jobbigt... blir såå less..
skulle ha tagit plats bredvid anna i sängen...

Saknar min älskling också, skanar han hela tiden, så fort han går utanför dörren....
Men det är väl för att vi inte ses såå ofta... men det har ju blivit mer nu iaf...
o bättre kommer det bli....
Helt ärligt så trodde jag inte att man kunde känna så här..
Han är verkligen perfekt... han är nästan föör bra för mig..
han håller på att uppfostra mig lite... men ja har väl inte haft det lättaste i gamla förhållanden... blir ju lätt att sånt sätter sina spår.... men ja försöker... Jag tycker ja är huur duktigt som helst...
Han älskar mig, o det gör mig till den lyckligaste av alla lyckliga :)
2 dagar utan han nu.... drygt med allt planerande hela tiden... men det är ju bra att hinna sakna...
hade vi träffats jämt så kanske vi inte skullle ha det så bra som vi har det...

Nää nu ska ja krypa ner i min kalla säng, ska föna den först så det blir lite värme där..
Men nu har ja fått upp värmen i soffan så ja känner inte för att flytta på mig...
Ska fan be mamma komma hit o lämna sin kupévärmare :)

God natt.... sleep well...

Kommentarer
Postat av: frida

haha föna sängen, du är rolig du :P

2009-01-06 @ 02:32:33
URL: http://fridaramstrom.blogg.se/
Postat av: Nettie

fniss

2009-01-06 @ 08:28:48
URL: http://www.nettie.me

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0