trött..

Seg dag har det vart... har bara vart hemma o inte gjort såå mkt...
va ner o slängde i mina sängkläder nu såå ja kommer sova gott iaf...
det är verkligen underbart o ta en dusch o lägga sig i en renbäddad säng :)
Imon får ja sova med hjärtat... även det är underbart...
Väntar på att The hills ska börja... 18.00 på MTV... dubbelavsnitt också :)
Sen på 3an 19.30 blir det ju världens bästa film, jersey girl.... underbra...
tror ja ska göra mig en äppelpaj... mumsigt :)
jaa ska skynda mig nu så ja hinner göra den klar innan ja ska ner i tvättstugan om 20 min....

Bye bye...

Kommentarer
Postat av: anna

är allt du tittar på DET BÄSTA? du skriver iaf det om allt :-P

2009-01-17 @ 20:22:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0