Vaken..

Jaa då va man vaken...
La mig riktigt tidigt igår... somna ju på soffan hela tiden...
Sov väl så där :S inatt ska ja sova riktigt sköönt..
sova ut imon, underbart...
Slutar redan kl.13 idag så det är fruktansvärt sköönt...
Känns som det kommer bli en mycket lugn dag...
får se om ja åker till mamma senare...

Nää ska väl borsta tänderna sen bege mig...
Önskar man kunde ligga bredvid J o sova....
Fick ett underbart sms av han igårkväll, gjorde så det gick att somna iaf..
sen drömmer ju ja som ja gör också, blir så irriterad... kan man drömma bra nån gång?

Hoppas ni ligger sköönt i era sängar....

Kommentarer
Postat av: J

Trisst att du drömmer dina trissta drömmar.. Men det är ju tur att det bara är drömmar. Själv går jag och dag drömmer om dig, drömmer att... ähhh det kan jag inte skriva här... Men du vet :) Hoppas du haft en bra dag.

Puss och Kram

Din J

2009-01-26 @ 12:44:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0