Vilken dag...

Vakna strax före 9.. hade faktistk ställt klockan.. :)
Gick ner på stan o mötte anna.. va där nere före 10 ;)
Va ju tvungen att vara på stadium när dom öppna...
gjorde av med galet mycket pengar idag :S 1600!!! Jag fattar inte...
men ja får väl leva som en kyrkråtta i slutet av månaden ;)
Köpte iaf 3 tröjor till mig och en till Johan, riktigt nice...
en sportbh vart det och ett par skit sköna söta tofflor...

Kom hem vid 12 tror jaa.. så dagen har gått så fruktansvärt långsamt..
kollat på massa oth avsnitt, är på sista skivan på säsong 2 nu... måste köpa 3an också...
går inte att slita sig...

Min mormor ringde mig, hehe, hon är rolig hon,,.
Tyckte de va sååå länge sen hon prata med mig..
Hon bad mig även bränna lite skivor til henne..
Pavarotti, tommy körberg och sara brightman ville hon haa ;)
Såå det ska väl ordnas till mormor...
Uppdatera sig även lite om mitt kärleksliv...
haha tycker det är såå bra att jag har träffat en vuxen kille...
Man tycker ju att en mormor borde tycka att en kille som är 9 år äldre är för gammalt, men inte hon, hon tyckte det va bra jobbat ;) haha... dööör av skratt när ja pratar me henne..
Anna du vet precis hur hon är....

Nää nu ska ja dona lite...
Upp o jobba imon, börjar kl.7 :S så sova i tid ska ja göra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0