yes..

Vaken då... vakna fan tidigt...
hade bokat tvättstugan mellan 7-12... ifall ja skulle hinna med en maskin...
när ja kommer ner... så är det nån jävel som håller på att tvätta!!!
MITT PASS!!! gick ner igen efter typ 20 min o då va hon där nere..
hon hade så dåligt samvete så han satt där o vänta på mig tills ja kom ner igen..
för ja ställde min kasse me tvätt mitt på golvet för att visa att det är MIN TID!!
Hehe hon hade tagit fel på dag... hehe... så de gjorde väl inte så mkt då :)

Idag åker ja till baby!!!Åhh va ja längtar..
ska bli såå sköönt o bara mysa heela kvällen..
pussa på han precis när ja vill... mmm... det är livet de ;) haha..
J... My life!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0