Back home..

Jaa då va man tillbaka hemma igen.... inge vidare kul, saknar redan mina gofisar där borta :)

Det vart iallafall inge köpis för våran del... vi gick o fiska istället... fick oss några fiskar o de nappa heeela tiden....men bara småfisk så allt åkte tillbaka :)

Sen blir de flott mat för våran del, pizza o kebab!!

Har vart ute lite hela tiden, anton är ju lite velig så där... inne 10 min... ute 20 minuter. inne 1 timme ute 15 minuter :) Typ!

Har sorterat all min tvätt också så det är gjort... har ju tvättstugan mellan 7-12 imon, fyy faaan ja som känner för att sova ut... har ju klivit upp 3 dagar i rad... eller johan gick ju upp med anton vid halv 7 imorse, ja låg väl kvar till halv 8-8.... men ja behöver mer sömn....

Jobb hela helgen.... men de känns ändå som att helgen kommer gå fort... o sen är jag ledig mådag och tisdag!!! Hur sköönt som helst då kanske? :)

Nää ja ska ta nåt o stoppa i magen nu, sugen på något...men vet ej vad...

Kommentarer
Postat av: Angelica

vill du med och kika på lägenheten på måndag?

2009-07-23 @ 23:09:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0