Home...

Yes första dagen av tre denna helg är avklarad... har gått hur bra som helst... flytit på...
kom hem lite senare än vanligt, först blev ja var på jobbet för de va emelie som jobba natt så då stanna ja o tjattra lite me henne, sen när ja väl kom iväg så kom ja inte längre än över vägen, Där stog de  fräscha brudar på ballkongen som jag inte sett sen studenten.. Sara Parkman o vinglaset :) haha... stog o prata där med henne ett bra tag, trevligt...

Nu ligger ja på soffan o inte gör ett dugg... tror ja ska lägga mig rätt tidigt, känns som det iaf...

Jag har tur, Johan komentera förra inlägget, o han kan ju helt enkelt inte va utan mig så han kommer nog hit imon redan istället för på söndag :) Supernice de ju!!

God natt mina vänner :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0