Måndag..

Jaa då va de ny vecka, ledig idag men sen jobbar ja tis-fre... :S
Kikade på film igår... lite läskig så där..

Jag vann en auktion på tradera :D Supernice, men ja kan inte skriva här va det är för något för johan är såå nyfiken, han får allt vänta ;)

Har precis vart ner i källaren o slängt i 2 maskiner tvätt, de va de enda ja hade också....
ska hänga de sen duscha en sväng... tror ja ska åka till valbo med angelica idag... åker väl runt 1 tiden kan ja tippa på...
sen åker jag till Johan direkt efter det...

den13e den här månaden så ställer mamma på bilen igen, gissa om det ska bli skööönt!!!
nää en cigg sen hänga tvätt... Hej :)

Kommentarer
Postat av: Johan

Jag nyfiken? nääää :)

men du kan ju berätta tycker jag vad det är...

2009-07-06 @ 14:47:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0