Seg...

Yes seg som tusan nu....
sovit gott har ja gjort iaf, såå sköönt att vara här i forsbacka istället... och så har vi en jätte säng... min är ju lite mindre..
tror ja ska gå ut på en promenad snart, johan har gått för att hämta ungarna och sedan hälsa på hans mormor o mamma... o ja sitter kvar här, ensam, inge kul... så ja ger mig väl ut på egen hand..........

Får se om vi blir kvar här ikväll, han prata om att åka hem till mig ikväll, men det tycker ja är lite onödigt...
stannar hellre kvar här... aja får se hur det blir....

Kommentarer
Postat av: emmygoodwin

Spana gärna in mina bidrag i teckningstävlingen på nyheter24 :)

Jag har ritat av Kenza (bild nr.134) och Stina Lee (nr.141)

Hoppas du gillar det och lägg en röst om du tycker att jag förtjänar det :)



http://nyheter24.se/noje/skonhet/274856-idolbilden-rosta-pa-tre-favoriter



Ha en kalasbra dag sötnos!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0