Blev utmanad av Tess!!


Skulle du helst :


Äta kattmat med sked eller gaffel? - Haha gaffel dåå..
Hoppa eller dyka från tredje våningen?- Hoppa
Släcka en tändsticka med tungan eller ögat?- Tungan
Springa naken på stan eller inne på ikea?- Får nog bli IKEA :P

Ja eller nej:

Är du snygg enligt dig själv? -
Alla har väl sina bra stunder ibland..
Kan du prutta framför vem som helst? - Nää inte dirket!!!
Har du kräkts på en buss?- Mjooo... :S
Vill du gifta dig?- Ja, kan tänka tanken iaf, Johan får fria först!!! HAha:D

När?

Fick du en puss senast?-
Av Johan idag...
Tog du studenten?- För 2 år sedan -07
Fyller du år?- 07 dec...
Gick du på toa sist?- Precis innan ja la mig här, ca 10 min sen :)

Vem?

Är din bäste vän?-
Anna & Angelica
Älskar du?- Dom jag älskar vet om det..
Står dig närmast?- Just nu är det nog Johan, men det beror lite på de där :)
Ogillar du mest?- Vem? hmm, jaa de finns väl nån, men inte som är värd att nämnas här...

Vad?

Gör dig glad?-
När saker går som ja vill, när ja får vara med mina underbara!
Gör dig ledsen?- Svek o lögner är väl det värsta som finns, sanningen kryper alltid fram till slut!
Gör du nu?- Ligger på soffan med datan i knät :)
Gör du om 10 år?- Ojj, ja du, törs ja skriva här hur ja vill att mitt liv ska se ut då?! :D  Är med min Johan iaf...

A eller B

A Sommar  B Vinter ?-
A
A Puss B Kram?- A
A Tårta B Glass?- B
A Hund B Katt?- A



Så där jaa, då va de gjort :) Utmanar alla som vill!!!


Kommentarer
Postat av: Tess

har utmanat dig på min blogg igen, skriv svaren i en kommentar till mig Lycka till

2009-06-21 @ 23:48:29
URL: http://qmariatherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0