Duktig...

jaa nu känns det som att ja har gjort det jag ska göra idag...
har bäddat i rena sängkläder så det bara är att krypa ner ikväll...
har kläder i torktumlaren och i torkrummet... tar sån jävla tid i torkrummet bara... så ja måste ner snart igen o vända lite på kläderna o så annars torkar det aldrig....
Va iväg till ica o handla en hel del... typ tandkräm, toapapper diskmedel o massa tröökiga saker... :) Måste ju ha det också... Längtar till imon :)
Tror ja ska ta tag i min lägenhet imon på fm... verkligen tokstäda dirket när jag vaknar....
sen ska ja träffa mamma o ha mys med henne på dagen.... laga mat o käka o grejjer... sen efter det åker jag till Forsbacka o myser med Johan o ungarna hans, blir en alldeles utmärkt midsommar :)

Nää ner i tvättstugan igen... Hej!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0