fotbad!!

Dagen gick fort idag... tog bussen vid 11 till johan..
lekte med ungarna, va ute o gunga me Alva o Anton, helt underbart :)
tog bussen hem vid 4... gick på stan en snabbis... köpte en tröja, eller man kan ju kalla det jacka.. en kort svart som slutar precis under tuttarna !! Så nu har ja en svart o vit, perfekt i sommar...
köpte fotfil o fotkräm så nu har ja fötterna i fotbad så ska ja pyssla o dom...
Johan kommer väl om ett tag... då jäklar... hehe, tycker synd om Johan... han kommer få ont :)

    

Alva o Anton ute o gungar :) Mobilkameran är inte allt för bra !!

Kommentarer
Postat av: Tess

Tack gumman va gullig du är !!

Selim är verkligen underbar !!!

Är så lycklig att jag har honom ,

Är också glad att JOhan får dig att må bra !!

De är du värd...!!!

Men min kärlek för dig dööör aldrig !

Saknar dig min Hanna Panna .!!!

Kramas någon dag ??

2009-06-16 @ 20:15:00
URL: http://qmariatherese.blogg.se/
Postat av: Tess

Okej.. jag har ju redan börjat på mitt schema ja ..

I helgen jobbar ja natt lör o sön .. men nån dag ska vi väl kunna klämma in ;)

2009-06-16 @ 22:03:03
URL: http://qmariatherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0