Lördag..

Dagen igår va trevligt... jag anna angelica linn o amanda va hos mig först... drack o spela kort.. vid 9 gick vi ner mot stan... satt på mingel o bar till typ 23... sen gick dom som skulle på krogen o tog stämpel, inte jag o anna...
vi gick upp till interpool o satt där me johan o hans kompis... fick en varsin drink :) Anna spillde ut sin... Johan dracka lite fel saker, hehe de fick han känna av under hela natten, tyckte synd om honom, han började fan jobba 6.45, inge vidare alls..

Ja sov hur dåligt som helst... när ja vakna så kände jag av min förkylning :S huuaa.... gör ont i halsen och ja känner mig snorig hela tiden, så vi skippar badet imon, eller ja iaf... såå jävla drygt när man väl är ledig.. men vad gör man, måste bli frisk. har inte råd att vara sjuk....

Har vart på stan med Angelica hela dagen, köpte äntligen min fiin fiiina kjol... älskar den :)

Va till Ica nyss o handla götta till ikväll, vattenmelon och honungsmelon...
sen hyrde vi film, I taket lyser stjärnorna... hört att den ska va riktigt bra, men den ska va braa sorglig... så ja bölar väl mig igenom heeela filmen...
men först ska vi kolla på vi hade iaf tur me vädret igen... sist vi skulle kolla funka ju inte ens halva filmen...

Köpa mat ska vi göra också.... o bara tokmysa heeela kvällen, super nice de ;)

Ha en trevligt kväll!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0