Shopping!!

Gisses va jag har handlat idag!!! Jag har 67 kronor kvar på koret... 200 i plånboken... och ja är skylldig Anna 600 kr :S inge vidare... men jag fick mig 4 super fina plagg idag.. först på cubus, som både anna o angelica har  varit helt anti emot, men jahar dragit med dom ändå, och dom har kommit ut med kassar därifrån o varit mycke nöjda!!! För mig blev det en rosa blommig tunika... super fin och super sommrig.. ett svart boxar linne som va lite annorluda, grymt snyggt, xtra pris så den kosta bara 79 kr!!! Och ett randigt sköönt linne...
sen begav vi oss in på Lindex, det skulle vi aldrig ha gjort, hitta hur mycket som helst... men de vart bara en vit skjortklänning, super snygg...

ska iväg o jobba om ett tag, känner inte för det direkt, usch.... villsitta ute nånstans i solen och njuta.... Skulle vilja sitta med Min Johan nånstans o njuta.... kommer inte träffa han för än på lördag eftermiddag :S inge kul alls...

Nää ska ´väl ta o byta om så nu.... Ha en trevlig kväll i solen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0