Underbara helg!!!

Jag ångrar inte ett dugg att jag sa nej till jobb i helgen... helgen har varit perfekt!!!
Va ute o lekte igår, gick iväg me dom 2 minsta till nån lekpark längre bort, MEN de började bli mörkt på hilmen, rätt som det är så börja de tok regna OCH hagla!!!! Hur mycket som helst, fatta hagel i juni?? men de gick ju över rätt fort men ändå... sen vart de mys framför tvn och sen spelade vi Wii... Kul kul :)

Vaknade 05.10 imorse, då va lilla anton upp o tassa :) gick upp med han, låg o soffan o mös, kika på barnprogram o läste en bok, såå jäkla goo unge!!!
väckte johan vid 6 tiden, så han fick ju lite sovmorgon iaf ;) hehe....

Va in till mcdonalds o käka me ungarna sen åkte ja hem....
Känns såå jävla ruttet att va hemma nu... inge kul alls... hade gärnat vart kvar där i natt ocks... men ja ska ju upp o jobba imon.. börjar 7...

Smsade med min "brorsdotter" nyss, en av min halvbröder ligger nersövd på akademiska... pga, svåra nackskador... hoppas att allt blir braa....

Nää nu ska ja väl trööka vidare... saknar mina gofisar!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0