Varmt...

Fyyy va de är varmt på jobbet, bliir galen.. usch, inge kul att duscha dom vill ja lova,o jag har duschat 2 stycken ikväll!!! gaah....
Börjar jobba halv 3 imon, så tråkigt att jobba kväll, menvisst kan de va sköönt o sova ibland, men inte 2 dagar i rad... dagpassen går så mycket fortare....

Får se om det blir en stadsrunda med angelica imon innan jobbet... sen på fredag är de jobb på dagen sen dricka drinkar med flickorna.. på lördag ska ja bara lata mig på dagen, sen ut med älsklingen på kvällen, käka o mysa... sen på söndag ska vi bada :) Jag angelica anna o ungarna, får se om ja får med mig lillebror också, skulle va mys, saknar han massor....

Nää nu ska ja nog ta nåt o käka sen glo på tv... puss hej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0