Vilken dag..

Jaa Johan kom igår kväll :) Hade det mycket roligt, garva så ja höll på o dööö...
han tog hand om mina stackars fötter, såå jävla sköönt me riktig fotmassage... men efter det höll de på o gå illa, jag ramla i duschen!!!! HAha!!! hade ju kvar massa fotkräm på fötterna o när det blev blött på golvet så blev det halt kan ja lova, faan garva för mig själv där inne, tur att inte johan duscha med mig!!!

Sen hände en annan olycka, som har gjort att jag har lidit hela dagen men nu är det bättre iaf, tack o lov!!!

Va till arbetsförmedlingen idag, hade möte där kl 12... hade inte sett fram emot det.. men ja fick komma in 5 minuter tidigare... och lämnade stället efter 10-15 minuter. Tänk att det kan faktiskt gå bra där? Folk kan vara i tid även på det stället... behöver inte ha nån kontakt alls med dom för än i slutet av augusti, hur skönt som helst..

Jag o angelica åkte till anna efter det iaf, landade där runt 13 tiden... där va de full rulle... Anna o ungarna och även Jeanette och Selma.... de blev mat yatzy och kortspel...
men sen blev det barnfritt så då drog vi fram monopolet... han med 2 rundor... vi bakade kladdkaka.. lite yatzy emellan... det vart vattenkrig.... som slutade med att jag o anna brottades i soffan... båda fick ont :)

Är hemma nu iaf... ska kika på tv.... slappa o inte göra ett dugg...

Imon ska ja tvätta mellan 12-17... Johan kommer vid lunch o käkar med mig, sen börjar han jobba 13.30.... jag börjar inte jobba för än 17... så ja hinner det ja ska iaf...

Näää krypa ner nu... frysen är jaa... huaa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0